Du er meget velkommen til at komme forbi og høre mere om behandlingerne. Der er kaffe på kanden.
Klinikken er midlertidigt på pause.
Da jeg desværre har brækket armen, kan jeg jo ikke behandle, og derfor er klinikken midlertidigt lukket. Jeg håber, at